Randevu Al

Lütfen Üye Girişi Yapın

Üyelere özel yetkileri kullanabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir. Şimdi yeni bir hesap oluşturun veya hesabınız varsa giriş yapın.

İade & Değişim

DreamON Online Satış Değişim ve İade Şartları 
DreamON sitesi üzerinden ya da sosyal mecralar üzerinden satın aldığınız ürünün değişim ve iade şartları aşağıdaki gibidir. 
Siparişini verdiğiniz ürünle ilgili sipariş iptali veya ürün değişimi için online@dreamon.com.tr e-posta hesabımıza talebinizi iletebilirsiniz.

Sipariş iptal talebiniz onaylandıktan sonra siparişinizin ödemesi eğer kredi kartından alındıysa yine aynı kredi kartınıza iadesi gerçekleştirilecektir. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu gibi durumları bankanız üzerinden takip edebilirsiniz. 

 

Ürün İade / Değişim Şartı Nedir? 

Satın aldığınız ürünün iade ve değişim talebini kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içerisinde online@dreamon.com.tr e-posta hesabımıza e-posta göndererek iletebilirsiniz. 

İade / Değişim Koşulları 

  • İadeler mutlaka orijinal kutu, askı, ambalaj ve faturasıyla beraber yapılmalıdır.
  • Gelinlik ve abiye elbiselere takılmış olan ürün bandının sökülmesi halinda iadeniz kabul edilmeyecektir.
  • Hediye verilen promosyonlu ve kampanyalı ürünler de size gönderilen orijinal paket ile beraber gönderilmelidir.
  • Müşterinin özel isteği doğrultusunda hazırlanan, sıfırdan dikim yapılan, işlem gören, tadilat yapılan, daraltma, genişletme, boy kısaltma, kapatma, kol takma/çıkarma vb. üzerinde herhangi bir işlem yapılan hiçbir ürün İADE EDİLEMEZ ve DEĞİŞİM YAPILAMAZ. 

 

Yeni Aldığım Ürün Kusurlu Çıktı, Ne Yapmalıyım? 

Ürününüzle alakalı yaşadığınız kusur sorunu için ürün elinize geçmesinden itibaren 7 gün içerisinde online@dreamon.com.tr adresine mail atabilirsiniz.

Ürününüz teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarı kontrol edilerek incelemeye gönderilir. Yetkili Departman tarafından teslim alınmasından itibaren 20 gün içerisinde Yetkili Departman'ın vereceği inceleme raporu doğrultusunda ürün aynı ürünün yenisiyle değiştirilebilir, iadesi alınarak bedel ödemesi yapılabilir ya da onarımı gerçekleştirilerek tarafınıza yeniden gönderilebilir. 
Fakat, üründe tespit edilen kusur, kullanıcı hatası olarak tespit edilirse herhangi bir işlem yapılmayacaktır. Ürün hasarlı bir şekilde teslim edilmiş ise kargo şirketinden talep edilmesi gereken tutanak vasıtasıyla iade ve değişim talebinde bulunulabilir. Aksi takdirde iade ve değişim kabul edilmeyecektir. 

 

Ürün İade ve Değişim Adresi 

İade ve değişim koşullarını karşılayan ürünlerin gönderim adresi Dreamon Plaza, Güvenevler Mah. 29115. Cad. No:17 Şehitkamil / Gaziantep / Türkiye